۱۹ دی ۱۳۹۶، ۸:۴۷

امام‌جمعه دامغان:

خدمات نظام اسلامی برای مردم تبیین شود/ دهه فجر فرصت خدمت‌رسانی

خدمات نظام اسلامی برای مردم تبیین شود/ دهه فجر فرصت خدمت‌رسانی

دامغان-امام‌جمعه دامغان با اشاره به اینکه از فرصت دهه فجر باید برای تبیین اقدامات و خدمات نظام استفاده کرد، گفت: مسئولان باید مردم را نسبت به خدماتی که از برکات انقلاب به دست آمده آگاه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمدحسینیان شامگاه دوشنبه در نخستین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد دهه فجر سال ۹۶ دامغان به میزبانی فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه در ایام‌الله دهه فجر مردم و به‌ویژه نسل جوان را باید از دستاوردها و عملکرد نظام آگاه شوند، تأکید کرد: به این منظور می‌توان برگزاری جشن انقلاب تحت عنوان «۱۰ شب در ۱۰ مسجد» را برنامه‌ریزی کرد.

وی افزود: این امکان به مدیران دستگاه‌های اجرایی فرصت می‌دهد تا از فعالیت‌ها و خدمات ارائه‌شده به‌صورت چهره به چهره به مردم گزارش دهند به‌عنوان نمونه در اول انقلاب پنج شهر از کشورمان از نعمت گاز برخوردار بود ولی اکنون پس از ۳۹ سال از گذشت شاهد گازرسانی به ۹۰۰ شهر هستیم که نمونه‌ای از خدمات ارائه‌شده به مردم از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حساب مردم از فتنه‌گران جدا است

امام‌جمعه دامغان همچنین با اشاره به رشد علمی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و عمرانی کشور طی دهه های اخیر، گفت: باید کوشید که این خدمات ارزشمند نظام مغفول نماند، امروز جمهوری اسلامی ایران جزو کشورهای برتر جهان است و در تمام عرصه‌ها دارای موفقیت بوده که این موفقیت‌ها در بخش‌های نفت، گاز، سدسازی و ساخت و تجهیز نیروگاه برجسته هستند.

حسینیان در دیگر بخش سخنان خود با محکوم کردن اغتشاشات اخیر توسط افراد آشوبگر و فرصت‌طلب، افزود: حساب مردم از فتنه گران جدا است چراکه فتنه گران و آشوبگران از طریق دستمایه قرار دادن وضع موجود دنبال اهداف خود بودند و لذا موضوع را سیاسی کردند تا آشوب به راه بیندازند و باید از مسئولان در برقراری نظم و امنیت تقدیر کرد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان در پی کم‌رنگ کردن وحدت ملت ایران هستند و مسئولان باید هوشیار باشند، افزود: اگر مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم حل نشود، این امر می‌تواند به مثابه آتش زیر خاکستر عمل کند و دشمن از روزنه دیگر باز به این موضوع وارد می‌شود.

ضرورت تبیین نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب

فرماندار دامغان نیز در این نشست از دهه فجر به‌عنوان یک فرصت برای ترویج فرهنگ انقلابی یادکرد و گفت: نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی به‌خصوص برای جوانان تبیین شود.

علی‌اصغر مجد ضمن بیان اینکه دهه فجر حاصل سال‌ها مجاهدت‌های امام خمینی(ره) و مردم ایران اسلامی است، تأکید کرد: باید شخصیت امام راحل(ره) و همچنین تأثیرگذاری ایشان بر روند انقلاب اسلامی برای جوانان جامعه تبیین شود از سوی دیگر جشن‌های دهه فجر، می بایست مردمی برگزار شود.

وی با اشاره به وقایع اخیر و محکوم کردن اغتشاشات و ناآرامی‌ها توسط آشوبگران و فتنه گران، اظهار داشت: دشمنان این بار وضعیت اقتصادی مردم را نشانه گرفتند و دست به آشوب و ناامنی زدند و با این کار می‌خواستند امنیت و آرامش مردم را بگیرند که بازهم در توطئه طراحی  شده از سوی دشمنان ناکام ماندند.

کد خبر 4194711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha